Chicco Hair & Beauty | 0481-462469 | info@chiccohairenbeauty.nl | online afspraak maken
ga direct naar: webshop | kapsalon | schoonheidssalon
Winkelwagen

Winkelwagen

0 producten

Algemene voorwaarden

  1. Behandelingen langer dan een uur, die na 2 uur voor de afgesproken tijd worden afgebeld worden voor 50% in rekening gebracht. Dit i.v.m. teveel afzeggingen van grote behandelingen.
  2. Afzeggen van behandelingen langer dan een uur is mogelijk 2 uur VOOR de afgesproken tijd.
  3. Bij niet opkomen dagen op uw afspraak voor een behandeling langer dan een uur, brengen wij 50% van de behandelings kosten in rekening.
  4. Wanneer wij een 2e product of behandeling voor 50% korting aanbieden geld de korting op het goedkoopste product.
  5. Wij zijn niet verantwoordlijk voor kleurvervaging wanneer u geen producten van ons gebruikt.
  6. Bij een nieuwe kleurkeuze die in goed overleg is uitgevoerd en u achteraf niet tevreden mee bent, geven wij u geen geld terug. (wij snappen dat u soms moet wennen aan een nieuwe kleur, maar onze gedachten is hetzelfde als bij  de schilder om de hoek bij een nieuwe kleur op de muur, wanneer u bij de schilder komt met het verhaal dat u de muur in het bruin toch niet zo mooi vind staan, geeft de schilder u ook niet een gratis emmertje wit om het weer zoals het oude te maken.) Hopende dat u zich hierin ook kunt vinden. 
  7. Wanneer wij een actie hebben die tot een datum loopt maken wij geen uitzonderingen, als u ziek of op vakantie etc bent/was.
    Bij de supermarkt houden ze de actie ook niet nog een weekje aan voor u omdat u even niet naar de supermarkt kon gaan.
  8. Wanneer u 10 minuten te laat bent en onze agenda zit helemaal vol kunnen wij u helaas niet meer helpen. Wij lopen anders de hele dag uit en moeten andere mensen weer op ons wachten. Het gebeurd ons te vaak dat wij uitlopen door anderen, waardoor u weer 10 minuten moet wachten op ons. Dit willen wij graag reduceren en hopende op uw bergip.
  9. Abbonnementen zijn 12 maanden geldig, hierna vervallen de behandelingen die nog open staan. Het is aan u om dit in de gaten te houden.
  10. Onder de zonnenbank bent u zelf verantwoordelijk hoe lang u eronder wilt en voor de eventuele huidschade die u oploopt. Betreden op eigen risico.
  11. Extensions die niet gewassen worden met onze producten vervallen in de garantie, wij zijn niet verantwoordelijk voor uitval van extensions hierdoor.
  12. Wanneer u geen Extensions borstel bij ons aangeschaft geven wij ook geen garantie voor haar breuk en eventuele andere schade aan uw eigen haar en/of Extensions haar.
  13. Wanneer u een product heeft gekocht maar niet bevalt vragen wij u binnen een week terug te komen en kijken wij samen naar een geschikt alternatief. Wij geven geen geld terug.
  14. Wij geven in het algemeen geen geld terug op eventuele andere gebeurtenissen.
  15. Overige waarde op een cadeaubon laten wij op de bon staan en ontvangt u niet in contanten.
  16. Pony knippen is gratis wanneer u binnen 6 weken weer geknipt bent.

 

Actie folder December: Onze staffel korting weken korting die ingaat per 1 januari

  1. Wanneer u binnen 4 weken weer komt voor een behandeling van knippen en/of kleuren krijgt u een korting.
  2. Wanneer u ziek bent en/of de behandeling afbelt en de behandeling kan niet meer ingeboekt worden binnen deze 4 weken  dan kunnen wij u helaas niet de korting meer geven, het is een automatische korting wat eraf wordt gehaald. Zorg dat u niet de precieze 4 weken aanhoud maar een paar dagen eerder om teleurstelling te voorkomen.
  3. Als een medewerker ziek is op de dag dat u een afspraak had dan vergoeden wij wel de korting als u niet meer op die dag geholpen kunt worden.
  4. De kortingsregel is persoonsgebonden en tegen inlevering van de flyer.
  5. Geldig t/m 31 januari 2018