Chicco Hair & Beauty | 0481-462469 | info@chiccohairenbeauty.nl | online afspraak maken
ga direct naar: webshop | kapsalon | schoonheidssalon
Winkelwagen

Winkelwagen

0 producten

Algemene voorwaarden

  1. Behandelingen kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Daarna zullen wij 50% van de kosten in rekening brengen. 
  2. Indien u 1 uur of later voor aanvang van de afspraak annuleert, brengen wij 100% van de kosten in rekening.
  3. Wanneer wij een 2e product of behandeling voor 50% korting aanbieden geld de korting op het goedkoopste product.
  4. Wij zijn niet verantwoordlijk voor kleurvervaging wanneer u geen producten van ons gebruikt.
  5. Bij een nieuwe kleurkeuze die in goed overleg is uitgevoerd en u achteraf niet tevreden mee bent, geven wij u geen geld terug. (wij snappen dat u soms moet wennen aan een nieuwe kleur, maar onze gedachten is hetzelfde als bij de schilder om de hoek bij een nieuwe kleur op de muur, wanneer u bij de schilder komt met het verhaal dat u de muur in het bruin toch niet zo mooi vind staan, geeft de schilder u ook niet een gratis emmertje wit om het weer zoals het oude te maken.) Hopende dat u zich hierin ook kunt vinden. 
  6. Wanneer wij een actie hebben die tot een datum loopt maken wij geen uitzonderingen, ook niet als u ziek of op vakantie etc bent/was. 
  7. Wanneer u 10 minuten te laat bent en onze agenda zit helemaal vol kunnen wij u helaas niet meer helpen. Wij lopen anders de hele dag uit en moeten andere mensen weer op ons wachten. Het gebeurd ons te vaak dat wij uitlopen door anderen, waardoor u weer 10 minuten moet wachten op ons. Dit willen wij graag reduceren en hopende op uw bergip.
  8. Abbonnementen zijn 12 maanden geldig, hierna vervallen de behandelingen die nog open staan. Het is aan u om dit in de gaten te houden.
  9. Onder de zonnenbank bent u zelf verantwoordelijk hoe lang u eronder wilt en voor de eventuele huidschade die u oploopt. Betreden op eigen risico.
  10. Extensions die niet gewassen worden met onze producten vervallen in de garantie, wij zijn niet verantwoordelijk voor uitval van extensions hierdoor.
  11. Wanneer u geen Extensions borstel bij ons aanschaft geven wij ook geen garantie voor haarbreuk en eventuele andere schade aan uw eigen haar en/of Extensions haar.
  12. Wanneer u een product heeft gekocht maar niet bevalt, vragen wij u binnen een week terug te komen en kijken wij samen naar een geschikt alternatief. Wij geven geen geld terug.
  13. Wij geven in het algemeen geen geld terug op eventuele andere gebeurtenissen.
  14. Overige waarde op een cadeaubon laten wij op de bon staan en ontvangt u niet in contanten.
  15. Pony knippen is gratis wanneer u binnen 6 weken weer geknipt bent, hiervoor kunt u geen afspraak maken maar gewoon binnen lopen. Wilt u toch specifiek bij een kapster uw pony laten knippen dan betaald u hier wel voor. Gratis pony knippen is dus wanneer er iemand even tijd heeft.
  16. U bent zelf verantwoordelijk aan het einde van de behandeling of het kort genoeg is. Op dit moment kan de kapper er nog een stukje afhalen. Wanneer u terug moet komen in de salon om het korter te maken, dan reserveren wij weer ruimte voor u in de agenda en daar vragen wij dan weer een vergoeding voor.
  17. Wij verwachten van onze kleur klanten dat wanneer zij een lange behandeling boeken ook weten dat dit kosten met zich meebrengt. Al onze prijzen staan online en vermelden wij dan ook niet altijd bij het begin van alle behandelingen, hier zal de klant zelf om moeten vragen wat het dan ongeveer gaat kosten.
  18. Gellak garanderen wij 2 tot 4 weken. Wanneer het met 2 weken los laat is dit dan ook geen garantie. in week 1 kunt u langskomen voor een reparatie.
  19. Wij wassen al onze klanten, dit zit dan ook bij de prijs in. Wanneer de kapster het gewassen wilt hebben gaan wij dit dan ook doen. Uit hygienisch oogpunt en behoud van de scherpte van de scharen.
  20. Wanneer kinderen bij ons alleen naar de kapper komen en zelf kunnen vertellen hoe ze het geknipt willen hebben. Gaan wij er dan ook vannuit dat de ouders hiermee akkoord gaan. Wanneer ouders het dan toch te lang of te kort vinden is dat op eigen risico en kunnen wij dit niet kosteloos herstellen.
  21. Voor lange behandelingen vragen wij een aanbetaling aangezien wij veel ruimte reserveren in onze agenda.
  22. Bruids behandelingen worden altijd met een proef behandeling uitgevoerd. Wij vragen ook voor deze behandelingen een aanbetaling en de betaling van de bruidsdag zelf wordt op de proefdag al afgerekend.