Chicco Hair & Beauty | 0481-462469 | info@chiccohairenbeauty.nl | online afspraak maken
ga direct naar: webshop | kapsalon | schoonheidssalon
Winkelwagen

Winkelwagen

0 producten

Algemene voorwaarden 



In deze voorwaarde wordt verstaan onder:

  1. Chicco Hair&Beauty
    Markt 30
    6681ae Bemmel
    Telefoon 0481-462469
    E-mailadres: info@chiccohairenbeauty.nl

    Maandag t/m Donderdag bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur.
    Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur en Zaterdag van 8.00 uur tot 15.00 uur.

    KvK nummer : 09172004
    BTW nummer: NL001783181B94

Deze algemene voorwaarden gelden voor alle transacties, aanbiedingen, offertes, mededelingen, overeenkomsten, reparaties, verrichtingen van diensten, verkopen en leveringen van Chicco Hair&Beauty hierna te noemen leverancier. 

Artikel 1 Afspraken/agenda:

1.1 Behandelingen kunnen tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. Daarna zullen wij 50% van de kosten in rekening brengen. 

1.2 Indien u 1 uur of later voor aanvang van de afspraak annuleert, brengen wij 100% van de kosten in rekening.

1.3 Wanneer u 10 minuten te laat bent en onze agenda zit helemaal vol kunnen wij u helaas niet meer helpen. Wij lopen anders de hele dag uit en moeten andere mensen weer op ons wachten. Het gebeurd ons te vaak dat wij uitlopen door anderen, waardoor u weer 10 minuten moet wachten op ons. Dit willen wij graag reduceren en hopende op uw bergip.

1.4 Abbonnementen zijn 12 maanden geldig, hierna vervallen de behandelingen die nog open staan. Het is aan u om dit in de gaten te houden.

1.5 Voor lange behandelingen vragen wij een aanbetaling aangezien wij veel ruimte reserveren in onze agenda.

1.6 Voor Online gemaakte afspraken vragen wij standaard een aanbetaling, bij 'No Show' wordt deze aanbetaling in mindering gebracht op de gemaakte 'no show' kosten en krijgt u hiermee dan ook geen geld terug.

 

Artikel 2 Prijzen en aanbiedingen:

2.1 Wanneer wij een 2e product of behandeling voor 50% korting aanbieden geld de korting op het goedkoopste product.

2.2 Wanneer wij een actie hebben die tot een datum loopt maken wij geen uitzonderingen, ook niet als u ziek of op vakantie etc bent/was. 

2.3 Wij geven in het algemeen geen geld terug op eventuele andere gebeurtenissen.

2.4 Overige waarde op een cadeaubon laten wij op de bon staan en ontvangt u niet in contanten.

2.5 Wanneer u een waarde van bv. een behandeling op een giftcard heeft gezet/betaald is dit voor ons alleen geld waarde. Wanneer onze prijzen omhoog zijn gegaan of de ontvanger van de giftcard kiest een andere behandeling wordt het geld wat erop staat gecompenseerd met de waarde van de gekozen behandeling op dat moment en niet naar de gekozen behandeling van de gever.

 

Artikel 3 behandelingen:

3.1 Wij zijn niet verantwoordlijk voor kleurvervaging wanneer u geen producten van ons gebruikt.

3.2 Bij een nieuwe kleurkeuze die in goed overleg is uitgevoerd en u achteraf niet tevreden mee bent, geven wij u geen geld terug. Dit was uw eigen keuze (wij snappen dat u soms moet wennen aan een nieuwe kleur)

3.3 Onze zonnenbank betreed u op eigen risico, u bent zelf verantwoordelijk hoe lang u eronder wilt en voor de eventuele huidschade die u oploopt. 

3.4 Extensions die niet gewassen worden met onze producten vervallen in de garantie, wij zijn niet verantwoordelijk voor uitval van extensions hierdoor.

3.5 Wanneer u geen Extensions borstel bij ons aanschaft geven wij ook geen garantie voor haarbreuk en eventuele andere schade aan uw eigen haar en/of Extensions haar.

3.6 Pony knippen is gratis wanneer u binnen 6 weken weer geknipt bent, hiervoor kunt u geen afspraak maken maar gewoon binnen lopen. Wilt u toch specifiek bij een kapster uw pony laten knippen dan betaald u hier wel voor. Gratis pony knippen is dus wanneer er iemand even tijd heeft.

3.7 U bent zelf verantwoordelijk aan het einde van de behandeling of het kort genoeg is. Op dit moment kan de kapper er nog een stukje afhalen. Wanneer u terug moet komen in de salon om het korter te maken, dan reserveren wij weer ruimte voor u in de agenda en daar vragen wij dan weer een vergoeding voor.

3.8 Wij verwachten van onze kleur klanten dat wanneer zij een lange behandeling boeken ook weten dat dit kosten met zich meebrengt. Al onze prijzen staan online en vermelden wij dan ook niet altijd bij het begin van alle behandelingen, hier zal de klant zelf om moeten vragen wat het dan ongeveer gaat kosten.

3.9 Gellak garanderen wij 2 tot 4 weken. Wanneer het met 2 weken los laat is dit dan ook geen garantie. in week 1 kunt u langskomen voor een reparatie.

3.10 Wij wassen al onze klanten, dit zit dan ook bij de prijs in. Wanneer de kapster het gewassen wilt hebben gaan wij dit dan ook doen. Uit hygienisch oogpunt en behoud van de scherpte van de scharen.

3.11 Wanneer kinderen bij ons alleen naar de kapper komen en zelf kunnen vertellen hoe ze het geknipt willen hebben. Gaan wij er dan ook vannuit dat de ouders hiermee akkoord gaan. Wanneer ouders het dan toch te lang of te kort vinden is dat op eigen risico en kunnen wij dit niet kosteloos herstellen.

3.12 Bruids behandelingen worden altijd met een proef behandeling uitgevoerd. Wij vragen ook voor deze behandelingen een aanbetaling en de betaling van de bruidsdag zelf wordt op de proefdag al afgerekend.

 

Artikel 5 Producten:

5.1 Wanneer u een product heeft gekocht maar niet bevalt, vragen wij u binnen een week terug te komen en kijken wij samen naar een geschikt alternatief. Wij geven geen geld terug.